| 2025-10-30 14:27:52 Procedura stvaranja ugovornih obveza i Procedura o zaprimanju računa Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi 
 PROCEDURU O STVARANJU UGOVORNIH OBVEZA GIMNAZIJE „FRAN GALOVIĆ“ KOPRIVNICA 
 I. Procedurom o stvaranju ugovornih obveza Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica (dalje u tekstu: Procedura) propisuje se procedura stvaranja ugovornih odnosa, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava i druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad Škole i obavljanje odgojno-obrazovne djelatnosti u Gimnaziji „Fran Galović“ Koprivnica. II. STVARANJE OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE Redni broj AKTIVNOST ODGOVORNOST DOKUMENT ROK 1. 1. Prijedlog za nabavu: 
 
 
 
 a) Za sredstva za čišćenje i higijenski materijal 
 
 b) Za uredski materijal 
 
 c) Toner i papir za fotokopiranje 
 d) Udžbenici i stručna literatura 
 e) Pedagoška dokumentacija f) Za financiranje rada županijskih stručnih vijeća Tajnica škole 
 
 Nastavnici Škole putem voditelja stručnih aktiva te ostali radnici u upravi pojedinačno 
 Ravnatelj, tajnik, računovođa, administrativni radnik Knjižničar 
 Tajnica škole Predsjednik Županijskog stručnog vijeća 
 
 
 
 
 Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge 
 
 
 
 Tijekom godine 
 
 2. Prijedlog za nabavu opreme i nastavnih sredstava i pomagala Nastavnici putem voditelja stručnih vijeća Tijekom lipnja i rujna 3. Za korištenje usluga održavanja informatičke opreme Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva, voditelj informatičkog kabineta, ravnatelj, te ostali radnici koji koriste informatičku opremu 
 
 
 
 Prema potrebi 
 4. Korištenje usluga održavanja opreme u kabinetima Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva 5. Održavanje službenog vozila Ravnatelj 6. Prijedlog za obavljanje radova Ravnatelj Prema potrebi 7. Prijedlog za nabavu opreme/korištenje usluga/radova koji nisu predviđeni točkama 1. do 6. Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti 
 Prema potrebi 2. Provjera da li je prijedlog u skladu s financijskim planom računovođa Ravnatelj odobrava sklapanje ugovora/narudžbe 2 dana od zaprimanja prijedloga 3. Sklapanje ugovora/narudžbe Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti Ugovor/narudžba Ne duže od 30 dana od dana odobrenja računovođe 4. Dostava preslike ugovora/narudžbe Preslike ugovora/narudžbi iz kojih proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove Preslike ugovora/narudžbe Po sklapanju ugovora /narudžbe 
 
 II. STVARANJE OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE 
 Redni broj AKTIVNOST ODGOVORNOST DOKUMENT ROK 
 
 1. 
 Prijedlog za nabavu opreme Prijedlog za korištenje usluga Prijedlog za obavljanje radova 
 Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti 
 Prijedlog s opisom potrebne opreme/usluga/radova i okvirnom cijenom Tijekom godine, a najkasnije mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave za sljedeću godinu 
 2. Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/radova/usluga Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti u suradnji s ravnateljem uz obvezu angažiranja vanjskog stručnjaka 
 Tehnička i natječajna dokumentacija 
 Do početka kalendarske godine u kojoj se pokreće postupak nabave 3. Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan Računovođa i ravnatelj 
 Financijski plan Rujan-prosinac 
 4. 
 Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave Radnici-nositelji pojedinih poslova i aktivnosti. Ravnatelj preispituje stvarnu potrebu za predmetom nabave 
 Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom 
 
 Tijekom godine 
 5. Provjera da li je prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom 
 Ravnatelj i računovođa Odobrenje pokretanja postupka 
 2 dana od zaprimanja prijedloga 6. 
 Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave s odobrenjem računovođe Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom i odobrenje računovođe 
 2 dana od zaprimanja odgovora od računovođe 7. 
 Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi 
 Radnik kojeg ovlasti ravnatelj Ako DA - Pokreće postupak javne nabave Ako NE – vraća dokumentaciju s komentarima na doradu Najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave 8. Pokretanje postupka javne nabave Ravnatelj ili osoba koju on ovlasti Objava natječaja Tijekom godine 9. Dostava preslike ugovora/narudžbe Preslike ugovora iz koji proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove Preslike ugovora/narudžbe Po sklapanju ugovora 
 IV. Uz svaki račun mora biti priložena odgovarajuća knjigovodstvena isprava (narudžbenica ili ugovor) koja je prethodila izdavanju računa. Uz narudžbenicu se prilaže i obrazac zahtjeva za nabavu robe/usluge i ponuda. 
 V. Primjerak svakog ugovora unosi se u registar evidencije sklopljenih ugovora. 
 VI. Ova Procedura objavljena je na oglasnoj ploči i web stranici Škole. 
 
 VII. Primjenom ove Procedure o stvaranju ugovornih obveza prestaje se primjenjivati Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/2, URBROJ: 2137-48-12-01. 
 
 KLASA: 470-03/25-01/2 Urbroj: 2137-48-01-25-01 Koprivnica, 28. listopada 2025. 
 Ravnatelj: mr.sc. Vjekoslav Robotić 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi 
 PROCEDURU ZAPRIMANJA I PROVJERE RAČUNA TE PLAĆANJE PO RAČUNIMA U GIMNAZIJI „FRAN GALOVIĆ“ KOPRIVNICA Račun se zaprima u sustavu riznice putem e-računa, koju zaprima računovodstveni referent škole. Provodi formalne provjere svih elemenata računa i matematičke kontrole. Kompletira račun s ponudom, otpremnicom, dostavnicom odnosno zapisnikom o obavljenoj usluzi i narudžbenicom, te ih šalje na daljnju kontrolu. Nakon svih izvršenih kontrola, račun se prosljeđuje ravnatelju koji svojim potpisom potvrđuje da je usluga izvršena, radovi obavljeni ili roba zaprimljena, dakle da je isprava vjerodostojna. Ravnatelj svojim potpisom potvrđuje suglasnost za evidenciju računa i izdavanje naloga za plaćanje na teret proračunskih sredstava. Kod nabave roba malih iznosa, čije plaćanje se vrši platnom karticom, ravnatelj svojim potpisom na računu odobrava i jamči za točnost podataka iz računa. 4. Na osnovi odobrenja ravnatelja, računovođa vrši plaćanje računa, zatim dodjeljuje računu oznake proračunskih klasifikacija potrebnih za evidentiranje u glavnoj knjizi/oznake aktivnosti, ekonomske klasifikacije i izvor financiranja i odlaže ih u odgovarajuće registratore koje čuva u zakonski propisanim rokovima. 5. Do 30.-tog u mjesecu za prethodni mjesec računovođa dostavlja ravnatelju izvješće o dospjelim, a ne plaćenim obvezama – računima. 6. Prilog ovoj proceduri je je procedura za narudžbu robe i obavezna dokumentacija, procedura za narudžbu usluge i obavezna dokumentacija (u slučaju kad je unaprijed poznata cijena usluge i u slučaju kad nije unaprijed poznata cijena usluge), formular A i formular B. 
 Ova procedura stupa na snagu danom donošenja prestaje se primjenjivati Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/3, URBROJ: 2137-48-12-01. 
 
 KLASA:470-03/25-01/3 URBROJ: 2137-48-01-25-01 Koprivnica, 28. listopada 2025. R a v n a t e l j: mr.sc. Vjekoslav Robotić 
 | 
| Gimnazija "Fran Galović" |