Gimnazija "Fran Galović"

GIMNAZIJALCI U GRČKOJ

Autor: Vjekoslav Robotić, 15. 11. 2021.

Ove godine za vrijeme praznika u studenom točnije u petak navečer učenice naše škole Anja Vranković, Dunja Bodin, Nika Stančin, Ema Pintarić, Hana Šegerec i Katja Kalavarić, uz pratnju profesorica Ana-Marije Martan i Sanje Suton uputile su se prema Kavali, gradiću na Grčkoj obali u sklopu projekta ERASMUS+ No plan(et) B u kojem sudjeluju škole iz Portugala, Njemačke, Madeire, Hrvatske i Grčke koja je bila domaćin ovog projekta.

Putovali smo avionom iz Beča prema Thessalonikiju (Solunu). S obzirom na to da smo došle prije nego ostali  imale smo cijeli vikend vremena za odmor i razgled grada. Smještene smo bile u centru grada, u hotelu Oceanis. Aktivnosti su nam počele u ponedjeljak ranim doručkom u hotelu, a zatim odlaskom u školu domaćina gdje smo predstavile našu gimnaziju. Nakon toga, svi smo krenuli u daljnji razgled grada po vrlo strmim ulicama, a ostatak dana imali smo slobodno vrijeme dok smo večer iskoristili za zajedničko druženje.

Drugi dan započeo je odlaskom u gradsku vijećnicu, a zatim smo se svi busom uputili prema arheološkom lokalitetu s ostacima starog grada ispod planine Slavinka nedaleko od Kavale, Filippima gdje smo obavili razgled i ručak.

Srijedu ujutro proveli smo predstavljajući videe o klimatskim promjenama u gradskoj knjižnici. Nakon toga, uputili smo se do špilje Aggitis (Maara). Nakon toga, posjetili smo izvor rijeke Barbare gdje smo I  ručali. Pri povrtaku svratili smo do prekrasne plaže uz obalu Egejskog mora Nea Irakleitsa te nazad u hotel.

U četvrtak ujedno i zadnji dan naših aktivnosti, zaputili smo se u nacionalni park Porto Lagos gdje smo mogli promatrati ptice i flamingose. Posjetili smo crkvu i manastir svetoga Nikole, a zatim smo se vratili do Kavale gdje smo do večere imali slobodno vrijeme za odmor i shopping. Kraj dana proveli smo na oproštajnoj večeri u restoranu gdje smo plesali, pjevalii i družili se s domaćinima i sudionicima projekta iz ostalih država partnera.

U petak, rano ujutro bus nas je dovezao do aerodroma u Solunu gdje smo javnim prijevozom otišle do samog centra gdje smo ručale i istraživale samostalno grad zato što nam je let bio tek u 21:00 sat.U Koprivnicu smo iz Beča stigle kasno u noć.

Tijekom boravka u Grčkoj upoznali smo se s drugačijom kulturom i običajima koji su nam obogatili naše znanje,ali smo stekli i neka nova prijateljstva.

Što su o putovanju rekli profesori i učenici?

˝Putovanje u Kavalu je bilo uzbudljivo novo iskustvo. Puno smo toga naučile, posjetile, uživale u suncu i moru. Odlično smo se zabavile, nasmijale i najele, definitivno bih sve ponovila.˝-Nika Stančin

˝Putovanje u Grčku bilo je zanimljivo iskustvo. Upoznale smo nove ljude, njihove kulture, ali spoznale međusobne različitosti. Kušale smo mnogo nove i ukusne hrane. Erasmus je idealan za bolje upoznavanje i povezivanje s ljudima te sam jako sretna što sam imala priliku na ovo putovanje otići s odličnim društvom.˝-Hana Šegerec

“Ovo je bilo moje prvo Erasmus putovanje s učenicama naše škole. Prva mobilnost projekta No plan(et) B odvela nas je u Grčku, u grad Kavalu u sjevernoj Grčkoj u istočnoj Makedoniji. Grad je smješten u zaljevu Kavala nasuprot otoku Tasos. Iz prohladne Hrvatske doputovali smo u (po temperaturi) proljetnu Grčku. Uskoro po dolasku upoznali smo vrlo tople i gostoljubive grčke domaćine. U razgovoru s grčkim kolegicama dojmio me se njihov vedar duh unatoč ekonomskim poteškoćama kroz koje je prolazila njihova zemlja u svojoj bližoj i daljoj prošlosti, a koji se odrazio na njihov život. Vrlo brzo smo vidjeli da su glazba, ples i druženje važan sastavni dio njihova života. I naravno, obilje ukusne raznovrsne hrane kojom su nas nudili domaćini na zajedničkim večerama u tavernama uz more. Prekrasan je bio odlazak u Philippe te obilazak ostataka antičke agore i antičkog kazališta na arheološkom lokalitetu. Hrvatska ekipa od šest učenica i dvije profesorice odlično je funkcionirala tijekom boravka u Kavali. Posebno nas je obradovalo što je uradak naše učenice Dore Pavlović bio  izabran za službeni logo projekta.

Naše učenice pokazale su izvrsno baratanje engleskim jezikom u svojim prezentacijama i izlaganjima u kojima su ostalim sudionicima projekta predstavile naš grad, školu i regiju.”- prof. Sanja Suton

Anja Vranković 4.E

GIMNAZIJALCI_U_GRCKOJ_(1)_(2).doc (7.55 MB)

GFG Erasmus+

MS Teams

Instalacija Office365

Svaki učenik i nastavnik (za vrijeme važećih skole.hr adresa) ima pravo na 5 licenci za MS Office.

Povezivanje skole.hr računa i Gmaila

Za izradu anketnih upitnika koristimo SoGoSurvey
Provided by SoGoSurvey

eSafety

Gimnazija "Fran Galović" / Ulica Dr. Željka Selingera 3/a, HR-48000 Koprivnica / gimnazija-fgalovic-koprivnica.skole.hr / ured@gimnazija-fgalovic-koprivnica.skole.hr