MEDIJSKA KAMPANJA LANSIRANA
Autor: Romana Šutalo, 3. 4. 2016.
U petak, 1. travnja, Plus za Koprivnicu, aktivistička gimnazijska grupa osnovana u sklopu projekta Grad na drugi pogled, lansirala je medijsku kampanju za inicijativu uređenja javne šetnice uz potok Koprivnicu. Inicijativa nosi naziv – Jesi li za šetn(j)icu? Na središnjem gradskom trgu od 18 do 19 sati učenici su dijelili promotivni materijal građanima i prikazali kratak film. Građani i lokalni mediji pokazali su velik interes te pružili potporu našim učenicima. U tijeku je zagovaranje ove i ranije spomenutih inicijativa pred javnom upravom. Incijative i rad grupe možete pratiti na Facebookovu profilu Plus za Koprivnicu: https://www.facebook.com/pluszakoprivnicu. Katarina Horvat, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Instalacija Office365
Svaki učenik i nastavnik (za vrijeme važećih skole.hr adresa) ima pravo na 5 licenci za MS Office.