O medijima i marketinškim strategijama
Autor: Nina Tadić, 1. 3. 2019.
Projekt Medijska gradionica GFG-a ostvaruje se ove nastavne godine uz sufinanciranje Agencija za elektroničke medije i Podravke d. d. Vodeća hrvatska prehrambena tvrtka poduprijet će projekt i predavanjem koje će održati njezine marketinške stručnjakinje Sanja Garaj Miloš i Sanja Kelek. U buci medijskih poruka koje pljušte sa svih strana cilj je marketinških znalaca pronaći put do ciljane publike. Naše gošće pokazat će kako se definiraju svi parametri marketinške strategije za konkretan proizvod i kakva je pritom uloga medija. Predavanje će se održati 5. ožujka (utorak) 7. sat u multimediji i otvoreno je za javnost.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Instalacija Office365
Svaki učenik i nastavnik (za vrijeme važećih skole.hr adresa) ima pravo na 5 licenci za MS Office.