OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE, broj poziva 6/2024.25. razred 2.dg
Autor: Davorka Sever, 21. 11. 2024.
OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE
Broj poziva |
6/2024.25. razred 2.dg |
1. |
Podaci o školi: |
Upisati tražene podatke: |
|||||||||
|
Naziv škole: |
Gimnazija „Fran Galović“ Koprivnica |
|||||||||
|
Adresa: |
Ulica dr. Željka Selingera 3 a |
|||||||||
|
Mjesto: |
Koprivnica |
|||||||||
|
Adresa na koju se dostavlja poziv: |
Gimnazija „Fran Galović“, Ulica dr.Željka Selingera 3a, Koprivnica |
|||||||||
2. |
Korisnici usluge su učenici: |
2.d i 2.g |
razreda |
||||||||
3. |
Tip putovanja: |
Uz planirano upisati broj dana i noćenja: |
|||||||||
|
a) |
Škola u prirodi |
dana |
noćenja |
|||||||
|
b) |
Višednevna terenska nastava |
dana |
noćenja |
|||||||
|
c) |
Školska ekskurzija |
3 dana |
2 noćenje |
|||||||
|
d) |
Posjet |
dana |
noćenja |
|||||||
4. |
Odredište |
Upisati područje, ime/imena države/država: |
|||||||||
|
a) |
Područje u Republici Hrvatskoj |
|
||||||||
|
b) |
Država/e u inozemstvu |
Austrija |
||||||||
5. |
Planirano vrijeme realizacije (predložiti u okvirnom terminu od dva tjedna): |
|
|||||||||
|
1. |
svibanj |
3. |
svibanj |
2025. |
||||||
|
Datum |
Mjesec |
Datum |
Mjesec |
Godina |
||||||
6. |
Broj sudionika: |
Upisati broj: |
|||||||||
|
a) |
Predviđeni broj učenika |
47 |
s mogućnošću odstupanja za tri učenika (od broja 47) |
|||||||
|
b) |
Predviđeni broj učitelja |
3 |
||||||||
|
c) |
Očekivani broj gratis ponuda za učenike |
1 |
||||||||
7. |
Plan puta: |
Upisati traženo: |
|||||||||
|
Mjesto polaska |
Koprivnica |
|||||||||
|
Imena mjesta (gradova i/ili naselja) koja se posjećuju: |
obavezno: 1.dan - Hallstatt – skywalk + rudnik soli - „Sommerrodelbahn Dürrnberg“ - Salzburg – „Salzburgcard“ od 16 sati na 24 sata - Untersberg (Untersbergbahn u 16 sati) Večera u hotelu 2.dan Doručak u hotelu Večera u hotelu Salzburg: Utvrda Hohensalzburg, Mirabell Palace, Mozartova rodna kuća, Salzburg Cathedral, Getreidegasse, St. Peter's Abbey, Mozart Residence (razgled sa „Salzburgcard“ do 16 sati) 3.dan Doručak u hotelu Melk – benediktinski samostan, crkva i knjižnica Mariazell - bazilika |
|||||||||
8. |
Vrsta prijevoza: |
Traženo označiti s X ili dopisati kombinacije: |
|||||||||
|
a) |
Autobus koji udovoljava zakonskim propisima za prijevoz učenika |
X: jedan autobus do 10 godina starosti |
||||||||
|
b) |
Vlak |
|
||||||||
|
c) |
Brod |
|
||||||||
|
d) |
Zrakoplov |
|
||||||||
|
e) |
Kombinirani prijevoz |
|
||||||||
9. |
Smještaj i prehrana: |
Označiti s X ili dopisati traženo |
|||||||||
|
a) |
Hostel |
|
||||||||
|
b) |
Hotel, ako je moguće: |
hotel s minimalno dvije zvjezdice |
||||||||
|
□ |
bliže centru grada |
|||||||||
|
□ |
izvan grada s mogućnošću korištenja javnog prijevoza |
|
||||||||
|
□ |
nije bitna udaljenost od grada |
Hotel smije biti udaljen do 30 km od Salzburga. |
||||||||
|
c) |
Pansion |
|
||||||||
|
d) |
Prehrana na bazi polupansiona |
X – dva polupansiona |
||||||||
|
e)
|
Prehrana na bazi punoga pansiona |
|||||||||
|
f) |
Drugi zahtjevi vezano uz smještaj i/ili prehranu (npr. za učenike s teškoćama, zdravstvenim problemima ili posebnom prehranom i sl.) |
- prava na temelju članka 72. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (NN 29/2024.), Kolektivnog ugovora za zaposlenike u srednjoškolskim ustanovama (NN 51/18.) i dodataka kolektivnim ugovorima |
||||||||
10. |
U cijenu ponude uračunati: |
Upisati traženo s imenima svakog muzeja, nacionalnog parka ili parka prirode, dvorca, grada, radionice i sl. |
|||||||||
|
a) |
Ulaznice za |
Obavezno:
Fakultativno:
|
||||||||
|
b) |
Sudjelovanje u radionicama |
|
||||||||
|
c) |
Turističkog vodiča za razgled grada |
|||||||||
11. |
U cijenu uključiti i stavke putnog osiguranja od: |
Traženo označiti s X ili dopisati (za br. 12): |
|||||||||
|
a) |
posljedica nesretnoga slučaja i bolesti na putovanju u inozemstvu |
X |
||||||||
|
b) |
zdravstvenog osiguranja za vrijeme puta i boravka u inozemstvu |
|
||||||||
|
c) |
otkaza putovanja |
X (detaljno navesti uvjete i načine otkaza putovanja i povrata novca) |
||||||||
|
d) |
troškova pomoći povratka u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti |
|||||||||
|
e) |
oštećenja i gubitka prtljage |
|
||||||||
12. Dostava ponuda: |
|||||||||||
|
Rok dostave ponuda je |
2.12.2024.godine do 15.00 sati. |
|||||||||
Razmatranje ponuda održat će se u školi dana |
9.12.2024. |
u 17 sati |
|||||||||
1. Prije potpisivanja ugovora za ponudu odabrani davatelj usluga dužan je dostaviti ili dati školi na uvid:
a) dokaz o registraciji (preslika izvatka iz sudskog ili obrtnog registra) iz kojeg je razvidno da je davatelj usluga registriran za obavljanje djelatnosti turističke agencije,
b) dokaz o registraciji turističke agencije sukladno posebnom propisu kojim je uređeno pružanje usluga u turizmu (preslika rješenja nadležnog ureda državne uprave o ispunjavanju propisanih uvjeta za pružanje usluga turističke agencije – organiziranje paket-aranžmana, sklapanje ugovora i provedba ugovora o paket-aranžmanu, organizaciji izleta, sklapanje i provedba ugovora o izletu ili uvid u popis turističkih agencija koje na svojim mrežnim stranicama objavljuje ministarstvo nadležno za turizam).
2. Mjesec dana prije realizacije ugovora odabrani davatelj usluga dužan je dostaviti ili dati školi na uvid:
a) dokaz o osiguranju jamčevine za slučaj nesolventnosti (za višednevnu ekskurziju ili višednevnu terensku nastavu),
b) dokaz o osiguranju od odgovornosti za štetu koju turistička agencija prouzroči neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza iz paket-aranžmana (preslika polica).
3. U slučaju da se poziv objavljuje sukladno čl. 13. st. 12. Pravilnika, dokaz iz točke 2. dostavlja se sedam (7) dana prije realizacije ugovora .
Napomena:
1) Pristigle ponude trebaju sadržavati i u cijenu uključivati:
a) prijevoz sudionika isključivo prijevoznim sredstvima koji udovoljavaju propisima,
b) osiguranje odgovornosti i jamčevine.
2) Ponude trebaju biti:
a) u skladu s posebnim propisima kojima se uređuje pružanje usluga u turizmu i obavljanje ugostiteljske djelatnosti ili sukladno posebnim propisima,
b) razrađene prema traženim točkama i s iskazanom ukupnom cijenom za pojedinog učenika.
3) U obzir će se uzimati ponude zaprimljene poštom na školsku ustanovu do navedenoga roka (dana i sata), odnosno e-poštom ako se postupak provodi sukladno čl. 13. st. 13. ovoga Pravilnika.
4) Školska ustanova ne smije mijenjati sadržaj obrasca poziva, već samo popunjavati prazne rubrike te ne smije upisati naziv objekta u kojemu se pružaju usluge smještaja sukladno posebnome propisu kojim se uređuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti (npr. hotela, hostela i dr.).
5) Potencijalni davatelj usluga ne može dopisivati i nuditi dodatne pogodnosti.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Instalacija Office365
Svaki učenik i nastavnik (za vrijeme važećih skole.hr adresa) ima pravo na 5 licenci za MS Office.