preskoči na sadržaj

Gimnazija "Fran Galović"

Vijesti

Procedura stvaranja ugovornih obveza i Procedura o zaprimanju računa

Autor: Davorka Sever, 30. 10. 2025.

Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi

 

PROCEDURU

O STVARANJU UGOVORNIH OBVEZA

GIMNAZIJE „FRAN GALOVIĆ“  KOPRIVNICA

 

I.

Procedurom o stvaranju ugovornih obveza Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica (dalje u tekstu: Procedura) propisuje se procedura stvaranja ugovornih odnosa, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava i druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad Škole i obavljanje odgojno-obrazovne djelatnosti u Gimnaziji „Fran Galović“ Koprivnica.

II.

STVARANJE OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE

Redni broj

AKTIVNOST

ODGOVORNOST

DOKUMENT

ROK

1.

1. Prijedlog za nabavu:

 

 

 

 

a) Za sredstva za čišćenje i higijenski materijal

 

 

b) Za uredski materijal

 

 

c) Toner i papir  za fotokopiranje

 

d) Udžbenici i stručna literatura

 

e) Pedagoška dokumentacija

f) Za financiranje rada županijskih stručnih vijeća

Tajnica škole 

 

 

Nastavnici Škole putem voditelja stručnih aktiva te ostali radnici u upravi  pojedinačno

 

Ravnatelj, tajnik, računovođa, administrativni radnik

Knjižničar

 

Tajnica škole

Predsjednik Županijskog  stručnog

vijeća

 

 

 

 

 

Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge

 

 

 

 

Tijekom godine

 

 

2. Prijedlog za nabavu opreme i nastavnih sredstava i pomagala

Nastavnici putem voditelja stručnih vijeća

Tijekom lipnja i rujna

3. Za korištenje usluga održavanja informatičke opreme

Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva, voditelj informatičkog kabineta, ravnatelj, te ostali radnici koji koriste informatičku opremu

 

 

 

 

Prema potrebi

 

4. Korištenje usluga održavanja opreme u kabinetima

Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva

5. Održavanje službenog vozila

Ravnatelj

6. Prijedlog za obavljanje radova

Ravnatelj

Prema potrebi

7. Prijedlog za nabavu opreme/korištenje   usluga/radova koji nisu predviđeni točkama 1. do 6.

Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti

 

Prema potrebi

2.

Provjera da li je prijedlog u skladu s financijskim planom

računovođa

Ravnatelj odobrava sklapanje ugovora/narudžbe

2 dana od zaprimanja prijedloga

3.

Sklapanje ugovora/narudžbe

Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti

Ugovor/narudžba

Ne duže od 30 dana od dana odobrenja računovođe

4.

Dostava preslike ugovora/narudžbe

Preslike ugovora/narudžbi iz kojih proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove

Preslike ugovora/narudžbe

Po sklapanju ugovora /narudžbe

 

 

II.

STVARANJE OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE

 

Redni broj

AKTIVNOST

ODGOVORNOST

DOKUMENT

ROK

 

 

1.

 

Prijedlog za nabavu opreme

Prijedlog za korištenje usluga

Prijedlog za obavljanje radova

 

Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti

 

Prijedlog s opisom potrebne opreme/usluga/radova i okvirnom cijenom

Tijekom godine, a najkasnije mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave za sljedeću godinu

 

2.

Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/radova/usluga

Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti u suradnji s ravnateljem uz obvezu angažiranja vanjskog stručnjaka

 

Tehnička i natječajna dokumentacija

 

Do početka kalendarske godine u kojoj se pokreće postupak nabave

3.

Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan

Računovođa i ravnatelj

 

Financijski plan

Rujan-prosinac

 

4.

 

Prijedlog za pokretanje postupka

javne nabave

Radnici-nositelji pojedinih poslova i aktivnosti. Ravnatelj preispituje stvarnu potrebu za predmetom nabave

 

Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom

 

 

Tijekom godine

 

5.

Provjera da li je prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom

 

Ravnatelj i računovođa

Odobrenje pokretanja postupka

 

2 dana od zaprimanja prijedloga

6.

 

Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave s odobrenjem računovođe

Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti

Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom i odobrenje računovođe

 

2 dana od zaprimanja odgovora od računovođe

7.

 

Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi

 

Radnik kojeg ovlasti ravnatelj

Ako DA - Pokreće postupak javne nabave

Ako NE – vraća dokumentaciju s komentarima na doradu

Najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave

8.

Pokretanje postupka javne nabave

Ravnatelj ili osoba koju on ovlasti

Objava natječaja

Tijekom godine

9.                                            

Dostava preslike ugovora/narudžbe

Preslike ugovora iz koji proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove

Preslike ugovora/narudžbe

Po sklapanju ugovora

 

IV.

Uz svaki račun mora biti priložena odgovarajuća knjigovodstvena isprava (narudžbenica ili ugovor) koja je prethodila izdavanju računa.

Uz narudžbenicu se prilaže i obrazac zahtjeva za nabavu robe/usluge i ponuda.

 

V.

Primjerak svakog ugovora unosi se u registar evidencije sklopljenih ugovora.

 

VI.

Ova Procedura objavljena je na oglasnoj ploči i web stranici Škole.

 

 

VII.

Primjenom ove Procedure o stvaranju ugovornih obveza prestaje se primjenjivati  Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/2, URBROJ: 2137-48-12-01.

 

 

KLASA: 470-03/25-01/2

Urbroj: 2137-48-01-25-01

Koprivnica, 28. listopada 2025.

 

                                                                                                                                                          Ravnatelj:

                                                                                                                                              mr.sc. Vjekoslav Robotić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi  

 

PROCEDURU ZAPRIMANJA I PROVJERE RAČUNA TE PLAĆANJE PO RAČUNIMA

U GIMNAZIJI „FRAN GALOVIĆ“ KOPRIVNICA

 

  1. Račun se zaprima u sustavu riznice putem e-računa, koju zaprima računovodstveni referent škole. Provodi formalne provjere svih elemenata računa i matematičke kontrole. Kompletira račun s  ponudom, otpremnicom, dostavnicom odnosno zapisnikom o obavljenoj usluzi i narudžbenicom, te ih šalje na daljnju kontrolu.
  2. Nakon svih izvršenih kontrola, račun se prosljeđuje ravnatelju koji svojim potpisom potvrđuje da je usluga izvršena, radovi obavljeni ili roba zaprimljena, dakle da je isprava vjerodostojna.
  3. Ravnatelj svojim potpisom potvrđuje suglasnost za evidenciju računa i izdavanje naloga za plaćanje na teret proračunskih sredstava.

Kod nabave roba malih iznosa, čije plaćanje se vrši platnom karticom, ravnatelj svojim potpisom na računu odobrava i jamči za točnost podataka iz računa.

4. Na osnovi odobrenja ravnatelja, računovođa vrši plaćanje računa, zatim dodjeljuje računu oznake proračunskih klasifikacija potrebnih za       evidentiranje u glavnoj knjizi/oznake aktivnosti, ekonomske klasifikacije i izvor financiranja i odlaže ih u odgovarajuće registratore koje čuva u zakonski propisanim rokovima.

5. Do 30.-tog u mjesecu za prethodni mjesec računovođa dostavlja ravnatelju izvješće o dospjelim, a ne plaćenim obvezama – računima.

6. Prilog ovoj proceduri je je procedura za narudžbu robe i obavezna dokumentacija, procedura za narudžbu usluge i obavezna dokumentacija (u slučaju kad je unaprijed poznata cijena usluge i u slučaju kad nije unaprijed poznata cijena usluge), formular A i formular B.

 

Ova procedura stupa na snagu danom donošenja prestaje se primjenjivati  Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/3, URBROJ: 2137-48-12-01.

 

 

KLASA:470-03/25-01/3                                                                                       

URBROJ: 2137-48-01-25-01

Koprivnica, 28. listopada 2025.

                                                                                                                                                                                 R a v n a t e l j:

                                                                                                                                                                       mr.sc. Vjekoslav Robotić

 




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Listopad 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

GFG Erasmus+

 

MS Teams

Instalacija Office365

Svaki učenik i nastavnik (za vrijeme važećih skole.hr adresa) ima pravo na 5 licenci za MS Office.

Povezivanje skole.hr računa i Gmaila

 

Za izradu anketnih upitnika koristimo SoGoSurvey
Provided by SoGoSurvey

eSafety

CMS za škole logo
Gimnazija "Fran Galović" / Ulica Dr. Željka Selingera 3/a, HR-48000 Koprivnica / gimnazija-fgalovic-koprivnica.skole.hr / ured@gimnazija-fgalovic-koprivnica.skole.hr
preskoči na navigaciju