Procedura stvaranja ugovornih obveza i Procedura o zaprimanju računa
Autor: Davorka Sever, 30. 10. 2025.
Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi
PROCEDURU
O STVARANJU UGOVORNIH OBVEZA
GIMNAZIJE „FRAN GALOVIĆ“ KOPRIVNICA
I.
Procedurom o stvaranju ugovornih obveza Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica (dalje u tekstu: Procedura) propisuje se procedura stvaranja ugovornih odnosa, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava i druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad Škole i obavljanje odgojno-obrazovne djelatnosti u Gimnaziji „Fran Galović“ Koprivnica.
II.
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
| Redni broj | AKTIVNOST | ODGOVORNOST | DOKUMENT | ROK | 
| 1. | 1. Prijedlog za nabavu: | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | a) Za sredstva za čišćenje i higijenski materijal 
 
 b) Za uredski materijal 
 
 c) Toner i papir za fotokopiranje 
 d) Udžbenici i stručna literatura 
 e) Pedagoška dokumentacija f) Za financiranje rada županijskih stručnih vijeća | Tajnica škole 
 
 Nastavnici Škole putem voditelja stručnih aktiva te ostali radnici u upravi pojedinačno 
 Ravnatelj, tajnik, računovođa, administrativni radnik Knjižničar 
 Tajnica škole Predsjednik Županijskog stručnog vijeća | 
 
 
 
 
 Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge 
 | 
 
 
 Tijekom godine 
 | 
| 
 | 2. Prijedlog za nabavu opreme i nastavnih sredstava i pomagala | Nastavnici putem voditelja stručnih vijeća | Tijekom lipnja i rujna | |
| 3. Za korištenje usluga održavanja informatičke opreme | Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva, voditelj informatičkog kabineta, ravnatelj, te ostali radnici koji koriste informatičku opremu | 
 
 
 
 Prema potrebi 
 | ||
| 4. Korištenje usluga održavanja opreme u kabinetima | Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva | |||
| 5. Održavanje službenog vozila | Ravnatelj | |||
| 6. Prijedlog za obavljanje radova | Ravnatelj | Prema potrebi | ||
| 7. Prijedlog za nabavu opreme/korištenje usluga/radova koji nisu predviđeni točkama 1. do 6. | Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti | 
 Prema potrebi | ||
| 2. | Provjera da li je prijedlog u skladu s financijskim planom | računovođa | Ravnatelj odobrava sklapanje ugovora/narudžbe | 2 dana od zaprimanja prijedloga | 
| 3. | Sklapanje ugovora/narudžbe | Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti | Ugovor/narudžba | Ne duže od 30 dana od dana odobrenja računovođe | 
| 4. | Dostava preslike ugovora/narudžbe | Preslike ugovora/narudžbi iz kojih proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove | Preslike ugovora/narudžbe | Po sklapanju ugovora /narudžbe | 
II.
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
| Redni broj | AKTIVNOST | ODGOVORNOST | DOKUMENT | ROK | 
| 
 
 1. | 
 Prijedlog za nabavu opreme Prijedlog za korištenje usluga Prijedlog za obavljanje radova | 
 Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti | 
 Prijedlog s opisom potrebne opreme/usluga/radova i okvirnom cijenom | Tijekom godine, a najkasnije mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave za sljedeću godinu | 
| 
 2. | Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/radova/usluga | Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti u suradnji s ravnateljem uz obvezu angažiranja vanjskog stručnjaka | 
 Tehnička i natječajna dokumentacija | 
 Do početka kalendarske godine u kojoj se pokreće postupak nabave | 
| 3. | Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan | Računovođa i ravnatelj 
 | Financijski plan | Rujan-prosinac | 
| 
 4. | 
 Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave | Radnici-nositelji pojedinih poslova i aktivnosti. Ravnatelj preispituje stvarnu potrebu za predmetom nabave | 
 Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom | 
 
 Tijekom godine | 
| 
 5. | Provjera da li je prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom | 
 Ravnatelj i računovođa | Odobrenje pokretanja postupka | 
 2 dana od zaprimanja prijedloga | 
| 6. | 
 Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave s odobrenjem računovođe | Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti | Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom i odobrenje računovođe | 
 2 dana od zaprimanja odgovora od računovođe | 
| 7. | 
 Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi | 
 Radnik kojeg ovlasti ravnatelj | Ako DA - Pokreće postupak javne nabave Ako NE – vraća dokumentaciju s komentarima na doradu | Najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave | 
| 8. | Pokretanje postupka javne nabave | Ravnatelj ili osoba koju on ovlasti | Objava natječaja | Tijekom godine | 
| 9. | Dostava preslike ugovora/narudžbe | Preslike ugovora iz koji proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove | Preslike ugovora/narudžbe | Po sklapanju ugovora | 
IV.
Uz svaki račun mora biti priložena odgovarajuća knjigovodstvena isprava (narudžbenica ili ugovor) koja je prethodila izdavanju računa.
Uz narudžbenicu se prilaže i obrazac zahtjeva za nabavu robe/usluge i ponuda.
V.
Primjerak svakog ugovora unosi se u registar evidencije sklopljenih ugovora.
VI.
Ova Procedura objavljena je na oglasnoj ploči i web stranici Škole.
VII.
Primjenom ove Procedure o stvaranju ugovornih obveza prestaje se primjenjivati Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/2, URBROJ: 2137-48-12-01.
KLASA: 470-03/25-01/2
Urbroj: 2137-48-01-25-01
Koprivnica, 28. listopada 2025.
Ravnatelj:
mr.sc. Vjekoslav Robotić
Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi
PROCEDURU ZAPRIMANJA I PROVJERE RAČUNA TE PLAĆANJE PO RAČUNIMA
U GIMNAZIJI „FRAN GALOVIĆ“ KOPRIVNICA
- Račun se zaprima u sustavu riznice putem e-računa, koju zaprima računovodstveni referent škole. Provodi formalne provjere svih elemenata računa i matematičke kontrole. Kompletira račun s ponudom, otpremnicom, dostavnicom odnosno zapisnikom o obavljenoj usluzi i narudžbenicom, te ih šalje na daljnju kontrolu.
- Nakon svih izvršenih kontrola, račun se prosljeđuje ravnatelju koji svojim potpisom potvrđuje da je usluga izvršena, radovi obavljeni ili roba zaprimljena, dakle da je isprava vjerodostojna.
- Ravnatelj svojim potpisom potvrđuje suglasnost za evidenciju računa i izdavanje naloga za plaćanje na teret proračunskih sredstava.
Kod nabave roba malih iznosa, čije plaćanje se vrši platnom karticom, ravnatelj svojim potpisom na računu odobrava i jamči za točnost podataka iz računa.
4. Na osnovi odobrenja ravnatelja, računovođa vrši plaćanje računa, zatim dodjeljuje računu oznake proračunskih klasifikacija potrebnih za evidentiranje u glavnoj knjizi/oznake aktivnosti, ekonomske klasifikacije i izvor financiranja i odlaže ih u odgovarajuće registratore koje čuva u zakonski propisanim rokovima.
5. Do 30.-tog u mjesecu za prethodni mjesec računovođa dostavlja ravnatelju izvješće o dospjelim, a ne plaćenim obvezama – računima.
6. Prilog ovoj proceduri je je procedura za narudžbu robe i obavezna dokumentacija, procedura za narudžbu usluge i obavezna dokumentacija (u slučaju kad je unaprijed poznata cijena usluge i u slučaju kad nije unaprijed poznata cijena usluge), formular A i formular B.
Ova procedura stupa na snagu danom donošenja prestaje se primjenjivati Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/3, URBROJ: 2137-48-12-01.
KLASA:470-03/25-01/3
URBROJ: 2137-48-01-25-01
Koprivnica, 28. listopada 2025.
R a v n a t e l j:
mr.sc. Vjekoslav Robotić
| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
Instalacija Office365
Svaki učenik i nastavnik (za vrijeme važećih skole.hr adresa) ima pravo na 5 licenci za MS Office.
 
 


 
			.png)





.bmp)






.png)




.jpg)


